Munkavállalói élmény (EX) = Ügyfélélmény (CX) = Év végi eredmény? De hol csúszik el?
Egy nemrégiben publikált Forbes publikáció szerint nincs frusztrálóbb annál, mint amikor az ember szeretné jól végezni a munkáját, de nem állnak ehhez rendelkezésére a megfelelő eszközök, vagy esetleg a rendelkezésre álló eszközök akadályozzák a hatékony munkavégzésben. Ez negatívan hat a munkát végző dolgozó tevékenységére ami pedig kihat az ügyfél cégünkkel kapcsolatos tapasztalataira is. Eddig logikusnak tűnik.
A tanulmány azonban nem áll meg ezen a ponton. Vajon mi az akadálya, hogy javuljon a munkavállalói élmény? Sosem találja ki a kedves olvasó! A megkérdezett vezetők 74% szerint a munkavállalók!
TESSÉK?
Az a helyzet, hogy a megkérdezettek szerint a dolgozók legnagyobb kihívása a változás. Bár az okokat nem részletezi a kutatás vélhetően arról van szó, hogy bár a megszokott dolgok rosszak, de az új eszközök, módszerek az elején még több munkával járnak. Így zárjuk be magunkat az ördögi körbe.
Konklúzió
Hogyan javíthatunk mégis a munkavállalóink és ügyfeleink cégünkkel kapcsolatos tapasztalatain?
A megkérdezettek a következőket jelölték meg választott irányként:
- A menedzsment kommunikáció fejlesztése
- Online és egyéb technológiai eszközrendszer fejlesztése
- Az ügyfelek számára is bizonyítjuk, hogy fontosak számunkra a velünk dolgozó kollégák